اخبار فرش

جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری فراخوان داد

مجمع خیران نخبه پرور فارس با همکاری شرکت فرش ذوالانواری اقدام به اعطای جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری به هنرمندان فعال در زمینه فرش و صنایع دستی (گرایش صنایع دستی فلزی) کرده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت¬ های علمی و افراد صاحب نام و هم چنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های مختلف تعریف، اعلام و متناسب با رشته تخصصی آن ها به افرادی که دارای فعالیت های خاص و اثرگذار باشند.

ذوالانواری

در همین راستا مجمع خیران نخبه پرور فارس با همکاری شرکت فرش ذوالانواری اقدام به اعطای جایزه کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری، به پاس خدمات استاد ذوالانواری پدر گبه جهان به کارآفرینان برگزیده فعال در زمینه فرش و صنایع دستی با صنایع دستی فلزی کرده است.

جایزه  کارآفرینی استاد غلامرضا ذوالانواری در سال1399 به نو ارزش آفرین و کارآفرین برگزیده در زمینه فرش و صنایع دستی با گرایش فلزی که بر مبنای مستندات و تشخیص هیأت داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس حائز بیشترین امتیاز هستند، اعطا می شود. بدین منظور پس از وصول مستندات لازم از طریق سامانه www.shiraz-feca.ir ، فرد یا افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند در مرحله اول برگزیده می شوند و پس از آن از سوی هیأت داوران، نفرات برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد.

در صورت احراز کلیه شرایط به نفر اول هر یک از بخشهای فرش و صنایع دستی، ۱- نشان برند علمی-معنوی منتخب برجسته کشوری، ۲- لوح و دیپلم افتخار، ۳- یک سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

بورس تحصیلی دانش آموزی و نحوه اعطای آن
بورس تحصیلی به دانش آموزان برتر استان فارس در رشته های فرش و صنایع دستی که توسط آموزشگاه محل تحصیل آنها معرفی خواهند شد، با نظر هیأت داوران، اعطا می گردد.

واجدین شرایط می توانند رزومه خود را شامل مدارک و سوابق علمی، هنری و کارآفرینی در سامانه www.shiraz-feca.ir تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ثبت و بارگذاری نمایند.

منبع
مرکز ملی فرش ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا