اخبار فرش

بازدید مدیر عامل موسسه اعتباری ملل از کارخانجات شرکت سهامی فرش ایران

جوادی مدیر عامل موسسه به اتفاق خرامهر مدیر عامل گروه توسعه اقتصاد ملل و سیف الهی مدیر عامل شرکت زیباسازه توس در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۶از کارخانجات تامین مواد اولیه شرکت سهامی فرش ایران بازدید کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از بازدید از کارخانجات تامین مواد اولیه شرکت سهامی فرش بیان داشتند تولید فرش دستباف به عنوان یک محصول کاملاً ایرانی که مجموعه ای از هنر و صنعت ایرانی می باشد می تواند در ایجاد اشتغال در تمام نقاط کشور نقش داشته باشد و ما در شرکت سهامی فرش ایران از این هنر صنعت که نقش مستقیمی در ایجاد اشتغال دارد بطور کامل حمایت می کنیم

ایشان افزود چشم انداز خوبی برای شرکت فرش ترسیم شده که انشاالله با برنامه های پیش بینی شده به آن نائل خواهیم شد

در این بازدید محمدپناه مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران فرایند تامین مواد اولیه تولید فرش دستباف و عملیات تکمیلی فرشهای تولیدی را برای هیات بازدید کننده تشریح نمود. وی در بیاناتی ضمن تشکر از حمایتهای هیات مدیره شرکت سهامی فرش ایران و مدیر عامل محترم موسسه اعتباری ملل گفت در دو سال گذشته موفق شدیم تولید شرکت را 60 درصد افزایش دهیم و تعداد دستگاه‌های قالیبافی فعال را به 4300 دستگاه برسانیم و با این عمل توانستیم تعداد بافندگان را به حدود ۱۱ هزار نفر افزایش داده و اشتغال ایجاد نماییم.

شرکت سهامی فرش

ایشان افزود با افزایش تولید فرش فعالیتهای کارخانجات تامین مواد اولیه نیز افزایش یافته به گونه ای که خدمات رنگزری گیاهی و شیمیایی ، رفوگری و قالیشویی در این مدت توسعه یافته است.

گفتنی است شرکت سهامی فرش ایران با ایجاد کارگاه‌ها و دار قالی در اقصی نقاط کشور ضمن توسعه این هنر ایرانی از خانواده های بافنده حمایت نموده است.

منبع
اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا